Sinds 1993 is Integron hét toonaangevende onderzoeksbureau voor klant- en medewerkersonderzoek. Hoe kun je (nieuwe) klanten binden aan je bedrijf en zo je klantretentie verhogen? Wil je jouw organisatie naar een hoger niveau tillen, de interne en externe dynamiek verbeteren en vaker tevreden klanten terugzien? Integron helpt je hierbij door het opstellen en uitzetten van een klanttevredenheidsonderzoek. Door het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek, krijg je inzicht in diverse aspecten. Deze lees je hieronder. Krijg meer inzicht in de wensen en behoeften van jouw klanten.Nu kan het doel van een klanttevredenheidsonderzoek uiteenlopen. Het is maar net waar jij binnen jouw bedrijf behoefte aan hebt. Zo kun je meer leren over de verwachtingen van jouw klanten, ontdek je hoe tevreden ze zijn over jouw dienstverlening en hoe loyaal de klanten zijn tegenover jouw organisatie. Houdt daarbij altijd een doel voor ogen. Wil je bijvoorbeeld klanten behouden of mee de focus leggen op het groeien van het aantal klanten? Misschien wil je wel jouw dienstverlening verbeteren aan de hand van de feedback van jouw klanten of de relatie met individuele klanten verbeteren. Wat je nu precies kunt bereiken met een klanttevredenheidsonderzoek, dat is aan jou. Uiteraard gaat Integron met jou om de tafel zitten om dit te bespreken om zo doelgerichte vragen te stellen aan jouw klanten. Vraag naar de mogelijkhedenWat zijn de redenen dat je een klanttevredenheidsonderzoek wilt opzetten binnen jouw organisatie? Je krijgt hoe dan ook een beter beeld van de relatie met jouw klanten wanneer je een klanttevredenheisonderzoek uitzet. En daarvoor is Integron de beste partner. Zij hebben ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Ontdek wat zij voor uw organisatie kunnen betekenen en neem eenvoudig telefonisch contact met hen op! Ook is het mogelijk om direct een demo aan te vragen. |